Oscarit tuli ja meni aika odotusten mukaisesti, joskin kuvittelin Slumdog Millionairen jättävän edes pari pystiä (score, laulu, kuvaus, äänieditointi) muille jaettavaksi. Mutta ei. Gaala oli hyvä, Jackman oli parempi ja Nelosen studioporukkakin puoliksi: Karukoski ja Nurkse olivat edelleen loistavassa vedossa.

Se siitä. Nyt mulla olis kysymys. Olisiko kenelläkään lainata mulle lasta tästä eteenpäin parin kuukauden ajaksi lauantaiaamupäiviksi? Sellaista lasta, joka on kiltisiti ja kitisemättä ja rakastaa Disney-elokuvia. Lapsen söpöys (mun kriteereillä, ei hänen vanhempiensa) lasketaan eduksi.

Tennispalatsissa nimittäin pyörii vanhoja Disney-klassikoita aina lauantaisin klo 11.30 ja ottaisin mielelläni lapsen suojakilveksi. Ei siis sillä, ettenkö voisi mennä katsomaan niitä yksinkin, mutta kun mulla on ne kaikki kotona jo... Jos mulla olis lainalapsi, voisin perustella menemisen myös pedagogisena toimenpiteenä.

Ilmoittautumiset voi jättää palautelaatikkoon.