Eli juuri tämän hetkinen, tämän mielentilainen listaus tulee tässä (päivitän tätä tarvittaessa ie. jos löydän uusia hyviä näyttelijöitä.) Seuraavien näyttelijöiden läsnäolo elokuvassa on potentiaalinen syy kyseisen elokuvan katsomiseen/ostamiseen. Mikäli perusteet epäilyttävät tai ette tiedä kenestä on kyse (noo, tiedätte kyllä) linkitän kunkin kaverin imdb:n profiiliin.

Cate Blanchett
Gwyneth Paltrow
Emma Thompson
Helen Mirren
Nicole Kidman
Helena Bonham-Carter
Scarlett Johansson

Audrey Tautou
Kirsten Dunst
Natalie Portman

Kuten joku saattaa ehkä huomata, mun naispuolisten näyttelijälemppareiden lista on samalla maailman kauneimpien naisien lista (tosin siinä tapauksessa ainakin Reese Witherspoon ja Rachel Weisz puuttuvat)... mutta minkäs teet.

Anthony Hopkins
Ewan McGregor
Alan Rickman
Ralph Fiennes
Ulrich Mühe

Lisäksi tämän hetken suosikkeihin kuuluvat Audrey Hepburn, Katharine Hepburn sekä Humphrey Bogart, joiden osalta yritän paikata sivistymättömyyttäni.

//26.8.2007 klo 22:26 James McAvoy on vaan maailman kivoimman näköinen mies. Oon sen verran masentuneella fiiliksellä tällä hetkellä, että mun maailma meni vielä yhden askeleen alaspäin kun totesin, että kyseinen poika on mennyt lokakuussa naimisiin. Näin typerä mä oon. Just näin typerä.

//25.2.2008 klo 17:33 olen edellisen merkinnän jälkeen luopunut osasta suosikeista, ainakin siinä mielessä, että osaa heistä en enää tässä vaiheessa listaisi. Sen sijaan en ymmärrä, miten en ollut aiemmin nähnyt Daniel Day-Lewisia missään elokuvassa. Uskomaton näyttelijä.

//30.10.2008 klo 11:27 olen todella hämmentynyt osasta noista vanhoja listauksia. Mutta hei, ehkä oon sillon tosiaan ajatellut niin. Täytyy kuitenkin lisätä yksi näyttelijä, jota olen ihaillut jo pitkään, mutta johon olen ihastunut tässä kuluneen puolen vuoden aikana. Christian Bale, ja ei tämä ei johdu vain Batmanista.