Jostain kummallisesta syystä Jane Austen on 200 vuotta sitten osannut kuvata mun luonteen ihan täydellisesti (kuten olette jo saattaneet huomata), ja koska olen kovasti kiintynyt itseeni jaan tämän iloisen kuvauksen itsestäni. monikot olen muuttanut yksikköön, ihan niin itsetyytyväinen en vielä ole, että olisin jättänyt tekstin alkuperäiseen muotoonsa.

"--koskaan ei ole ollut minua pirteämpää, miellyttävämpää tai sukkelampaa tyttöä. Luen, työskentelen ja kävelen, ja kun nämä toimet väsyttävät minua, ilahdutan mieltäni joko pirteällä laululla, sirolla tanssilla tai jollain terävällä nokkeluudella ja sukkelalla sutkauksella. Olen kaunis, rakas lukijani, hyvin kaunis, ja virheettömyyteni tekee täydelliseksi se, etten lainkaan ymmärrä sitä itse." -Jane Austen: Lesleyn linna

Ja siitä segmentoinnista: katsottiin markkinoinnin kurssilla läpi lehtorin tekemän tutkimuksen segmentointiluokkia. Helmenä muiden joukossa olivat "sisäänpäin kääntyneet itseriittoiset". Do I have to say more?