Olen käynyt niitä pari tässä männä viikolla. Päivänä eräänä soi puhelin ja vastasin siihen nimelläni niinkuin yleensä.
"Onko Kati?"
"hmm, ei ole tavoitettavissa tästä numerosta."
"Mitä?! Onko hän kuollut?"
"Ööm, ei kai sentään..."

Toisen keskustelun kävin uuden tuttavan kanssa keskiviikkona.
"Asutko kotona?"
"Joo-o...(missäs sitten?)"

Muuten oon lähinnä viettänyt aikani viimeistä powerpointtia vääntäen, pelaten tetristä (niin usein, että nettisivusto pakotti jättämään sähköpostiosoitteen, jotta ne voi "lähettää minua kiinnostavaa materiaalia". Uujea, sääliksi käy sitä parkaa, jolle posti menee... Tänään saan vihdoinkin annettua Tuuppanalle synttärilahjan, kun mennään keilaamaan. Ja aattelin jumpata. Oi kyllä, jumpata. Oon jo sen verran ruskea, että nyt alkaa olla viimeiset hetket jumppaamiseen. Nyt musta alkaa tuntua, että pääsen vihdoinkin eteenpäin joka alueella, kohta on kesä ja työt, sitten syksy, koulu ja assarin hommat siellä. Jeeijee. Niistä oon oikeasti aika otettu. Mutta nyt, mahdollisesti nokoset ja sitten Ylen studiolle nauhoituksiin. Ihana kevät.