Voisitteko uskoa, että minunlaiseni kylmäsydän on löytänyt elämänsä aikana ainakin kolme kappaletta, jotka haluaisi esitettävän häissään? Enkä puhu nyt häämarsseista. En minäkään uskoisi, mutta niin se vaan on. Kai sitä täytyy sitten mennä naimisiin, kun on biisitkin jo valittu. Tosin oon sitä mieltä, että ne kaksi vanhaa jää kyllä väliin, kun niistä on hohto vähän hiipunut, mutta tämä yksi uusi, kertakaikkiaan sen kanssa. Mutta toisaalta en tiedä oikein, siinä tapauksessa mun mahdollisen aviopuolison tulis osata laulaa, koska biisi on sellanen, että toisen naimisiin menijöistä pitää (mun mielestä) se esittää... ja toisaalta tulevan aviopuolison tulisi olla myös niin kylmähermoinen, että voi omissa häissään vetäistä kunnon nyyhkytysbiisin. Oon kerran ollut häissä, joissa morsian lauloi sulhaselleen niiden yhteisen laulun (en voi käsittää että sellaisia on jollakin oikeasti, mutta olihan se suloista. ja tyttö oli niin rohkea, kerran vaan meinas ääni pettää.) Luultavasti mahdollisen siipan tulisi myös pitää siitä laulusta. Toisaalta eikö sille riittäisi, että mä rakastan sitä (laulua siis)? Riskejä kappaleen esittämiseen sisältyy kyllä runsaasti, siinä on vähän vaikea ääniala, enkä tunne kuin yhden pojan joka kykenee moiseen... ja se on naimisissa, enkä todellakaan harkitsisis mitään niin typerää, varsinkaan kun rakastan myös miekkosen vaimoa ja lapsia. enkä siis muutenkaan. do i make myself clear? ja sitten siinä on myös sellainen varjopuoli, että mua itkettää jo nyt kun kuuntelen sitä kappaletta, saati sitten kun se vedettäis mulle mun häissä. Tai sitten olisin jo niin kypsä biisiin, ettei se tuntuis missään. Ehkä niin. Ehkä ei. Mutta kappale on ihana. Okeiokei, laitan sen tähän, kun noin suloisesti pyysitte. ja myönnän, en mä ihan kylmäsydän ole.

Take a walk with me... let's just see where the road leads, take a walk with me /
there's nothing like starting the day with your best friend, take a walk with me /
take my hand as we go, take my heart you should know, that you have it /
You're showing me love that's to good to be... as you walk with me /
Take my hand as we go, take my heart you should know that you have it too /
We'll find that place in the shade where we like or we could just walk in the sun.../
even when we're old, memories fill up our hearts, I'll thank you for the way that you walk with me /
Take my hand as we go, take my heart you should know, that you have it, that you have it too.

Wayne Kerrin mahtavalta levyltä Brand new day, jos jotakuta kiinnostaa.

Ja vielä sananen oscareista Ü. Paras elokuva meni vähän suotta departedille, little miss sunshine tai babel olis ansainnut sen ennemmin. samoin naissivuosa vähän harmittaa, cate blanchett olis ansainnut sen uudestaan. mutta kaikki kunnia scorseselle aiemmista teoksista, harmi ettei pysti oo napsahtanut aiemmin, silloin kun se oikeasti olisi täysin ehdoitta hänelle kuulunut.