Häiriinnyin kutomaan lapasia. Kämmenpohjaa särkee ihan tajuttomasti, enkä oo edes päässyt vielä resoriosaa pidemmälle. Way to go. Sitä paitsi suunnitelmissa oli kutoa ekaksi itselle harjoitusversiot (oon tehnyt edelliset -ja ainoat- lapaseni kahdeksan vuotta sitten, ja ne on ihan karmeat) ja sitten taidon kehityttya iskälle omat. Sillä ei oo edes lapasia raukalla. Mutta saas nähdä kuinka käy. Oon lisäksi poikennut lokakuulle valitulta reitiltä, ja syönyt kolme lakritsapiippua. On yllättävän vaikeaa olla syömättä mitään hyvää, kun perhe on ympärillä koko ajan mässyttämässä jotain, tai vähintäänkin tulee hulluilta päiviltä: "Kato mitä mä ostin, kaks rasiallista vihreitä kuulia ja laatikollisen salmiakkia! Ai niin, ethän sä syökään..." tai reissulta "toin lentokentältä neljä jättipakettia tobleronen valkoista suklaata, tässä on sulle oma". Mutten oo sortunut niihin. Ja aion ehdottomasti pitää kiinni irttarinostokiellosta kuun loppuun asti. Näin irtokarkkihyllystä painajaista viime yönä, ne oli hirmu tarjouksessa ja mä sorruin... En pääse edes leffaan, kun vieläkin on epäselvää saanko yrityslippuja vai en, ja niin kauan kuin se on epäselvää en osta sarjalippua. Päivänäytökset ovat ainoa iloni. Mutta eikö ole vähän moraalisesti väärin mennä leffaan jos on pois koulusta kuumeen takia?

On mulla muuten toinenkin ilo, leffojen arvostelu imdb:ssä. Ja leffapelin pelaaminen facebookissa. Vaikka se muuten onkin supertylsä paikka. Eikä pelikään oo kummoinen. Mutta kun oon siinä jo niin pitkällä ;)