Kiva päivä tänään. Hirmu tuulista ja kaikkea, ja illalla edessä koitoksista suurin ja kauhein, mutta silti on kiva päivä. Eilen illalla innostuin ihan lopullisesti vanhoista elokuvista, ja päätin, että nyt alkaa niiden opiskelu (ja katselu). Oon ennen kaikkea aivan innoissani siitä, että oon edelleen ylipäätään innostunut leffoista. Mun innostukset loppuu usein lyhyeen, mutta tää on nyt kestänyt yli vuoden jo yltiöinnostuksena. Kaipaan kylläkin teatteriin, kotona katsominen ei oo oikee tapa mitenkään... ens viikolla ehkä ehdin viimeinkin, tällä viikolla on mennyt suunnitelmat ryttyyn monena päivänä. Kuukauden breikki teatterista ajoi mut ison ikävän partaalle.

Eilen tuli myös jälleen kerran todettua Aku Ankan ylivertaisuus, se meinaa välillä unohtua, ja olen vaipunut jossain vaiheessa sellaiseen epätoivoon, että lähes lopetin tilauksen (ekstran lopetinki, se ei vaan toiminu), mutta nyt se pelasti itsensä mun suosioon. Laila Lonksunokka ja elämää suuremmat iskulauseet "mannaa merimetsoille" ja "toimeentuloturvaa turpiaaleille"... mahtavat ruudut kertakaikkiaan. 

Tänään mielessä on pyörinyt yksi vanha artisti maksaa -juttu, ei oltu ehkä ihan niin yksinkertaisia kuin spiidi ja saku (ja tiedän kyllä miten se kirjoitetaan), mutta tulos oli sama... hmm. toivottavasti seuraavan kuun keikkaputken aikana ei enää tarvii sellaista käydä läpi. Jostain syystä ongelmia tulee aina silloin kun mukana on joku vierailija, oman porukan kanssa jutut sujuu melkein aina. Paitsi silloin, kun järjestäjä karkaa thaimaahan, eikä ole enää koskaan missään yhteydessä suomeen. Omituista. Luottavaisin mielin oon kuitenkin keikoille lähdössä, samat ongelmathan ei koskaan tuu montaa kertaa samalle porukalle, eihän? Ja miten edes voisin ahdistella ens kuusta, kun rakastan meidän reissuja niin paljon. Ens kuu tulee olemaan yks parhaista ehdottomasti.

Lähden nauttimaan kivasta päivästäni, eilen olin ihan huippureipas ja tein jälkkäriäkin ruoalle, haen sitä annoksen ja menen katsomaan tennistä ja sen jälkeen luistelua. Mahtavuutta.